Hejhejhej. Tråkigt att jag inte hunnit bakblogga alls nu. Har inte riktigt haft tid att fota. Förra helgen
bakade jag glöggbrownies till en lillajulsfest och igår gjorde jag julstjärnor. På onsdag blir det att göra
en stor ölchokladkaka och en päroncheesecake. Min syster ska med sin pojkvän på Thanksgiving-middag
så jag lovade att  baka nåt de kan ta med. Skulle också vilja hinna göra pepparkakor och lussebullar.
Mamma kommer hit på fredag så då skulle det passa bra med nybakta lussebullar på morgonen.
Det händer så mycket så här före jul! Vill inte riktigt hinna med..

Kommentera

