Har haft mycket att stå i den här veckan. Har flyttat från lägenheten i Vik till min pojkväns lägenhet i Åggelby. Min syster flyttade till en mysig etta i Ulrikasborg. Alla grejer hittar sakta men säkert sin plats och jag med.. Firade på fredag med blinis och skumppa. Så jag hänger lite efter med bloggandet nu.  Ska lägga upp foton på mina blinis och ett fröbröd idag tänkte jag. Här får ni receptet på morotscupcakes med pecannötter och limefrosting. Mums! De är superlätta att göra och är underbart saftiga. Den mjuka cream cheese frostingen med lite limeskal i gör dem försvinnande goda. Testa!

Kommentera

